لیگ برتر فوتبال ایران

دقیق‌ترین جدول و برنامه‌ی لیگ - تحلیل فوتبال - فوتسال - تیم ملی

لیگ برتر فوتبال ایران

دقیق‌ترین جدول و برنامه‌ی لیگ - تحلیل فوتبال - فوتسال - تیم ملی

برنامه جام قهرمانان باشگاه های آسیا


 جام قهرمانان باشگاه های آسیا

سه شنبه

--

01 اردیبهشت

الغرافه

- - -

پیروزی

سپاهان

- - -

بنیاد کار


 جام قهرمانان باشگاه های آسیا

چهارشنبه

--

02 اردیبهشت

پاختاکور

- - -

صبای قم

استقلال

- - -

ام صلال

 

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

 جام قهرمانان باشگاه های آسیا

سه شنبه

16:00

18 فروردین

صبای قم

0 - 2

پاختاکور

سه شنبه

20:30

18 فروردین

ام صلال

1 - 0

استقلال


 جام قهرمانان باشگاه های آسیا

چهارشنبه

16:00

19 فروردین

پیروزی

۳ - ۱

الغرافه

چهارشنبه

17:30

19 فروردین

بنیاد کار

۲ - ۲

سپاهان

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد ایوبی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.videoball.mihanblog.com

سلام:
من حامد ایوبی مدیر وبلاگ ویدئو بال هستم.
وبلاگ من در سابق با نام اساتو فعالیت می کرد و حدود 1000 بلکه بیشتر بازدید در روز داشت و حال بعد از دو سال دو باره آن را راه اندازی کردم.
ضمن تشکر از مطالب مفید شما من حاضر به تبادل لینک با شما هستم و در صورت تمایل، لینک ما با نام"بورس رایگان کلیپ های ورزشی با حجم کم" یا بنر ما یا هر دو را در وب خود قرار داده و بعد از آن در نظرات وبلاگم مرا مطلع سازید تا لینک شما را قرار دهم
اگر مرا لینک کنید باعث افتخار من است
من یکی از مشتریان مطالب شما هستم
با تشکر فراوان
www.videoball.mihanblog.com

سلام
لینک شدید.

حامد ایوبی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.videoball.mihanblog.com

من مدیر وبلاگ ویدئو بال هستم
ببخشید که دوباره مزاحم می شم میشه منو به جای" بورس رایگان کلیپ های ورزشی با حجم کم" با نام "دانلود کلیپ های فوتبالی با حجم کم"تغییر لینک بدید، البته اگه زحمت نیست.
باز هم از شما تشکر میکنم.
http://www.videoball.mihanblog.com/

مهدی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد